Przeglądając źródła odwiedzin mojego bloga trafiłem na coś takiego jak complaint(kropka)copyrightinstitute(kropka)org. Oczywiście pierwsza moja myśl to „przecież nie naruszam praw autorskich… ale lepiej to sprawdzić”. Więc *klik* i moim oczom ukazuje się…
- Nie zwracać na to uwagi
- Zablokować ten spam w Analyticsie (żeby nie psuł nam statystyk)
Filtr źródeł w kampanii Analytics
- Wejdź na swoje konto Google Analytics, przejdź do zakładki Administracja i kliknij Filtry (w kolumnie po prawej, widoku danych)
- Kliknij +DODAJ FILTR
- Jako nazwę filtra dodaj copyrightinstitute.org lub coś podobnego, żeby można było łatwo zidentyfikować taki filtr
- Wybierz niestandardowy typ filtra
- W Pole filtra wybierz Ścieżka odesłania do kampanii, w polu Wzorzec filtra wpisz bezpośredni link do strony, która pojawiła Ci się w Analyticsie.
- Kliknij Zapisz